Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Kolejna sieć handlowa zrezygnuje z jajek "trójek"

pb
otwarte klatki/materiały prasowe
Sieć handlowa "Piotr i Paweł" dołącza do grona firm, które deklarują rezygnację ze sprzedaży jaj z chowu klatkowego. Decyzja supermarketów jest szczególna, ponieważ to pierwsze tego typu zobowiązanie sieci handlowej o stuprocentowo polskim kapitale.

„Cieszy nas bardzo rosnące społeczne zaangażowanie naszych Konsumentów, które obserwujemy we wzrostach sprzedaży żywności bio, w tym jaj ekologicznych czy też z wolnego wybiegu. Po przeanalizowaniu materiałów dotyczących nieetycznego traktowania kur w chowie klatkowym podjęliśmy decyzję o wycofaniu jaj klatkowych ze sprzedaży w naszej sieci do końca roku 2025”.

Chów klatkowy należy do najokrutniejszych praktyk hodowli przemysłowej. W Polsce każdego roku ginie 40 milionów kur niosek, z czego około 90 procent z nich spędza swoje nienaturalnie krótkie i bolesne życie w klatkach. Dzięki temu, że kolejne sieci handlowe i spożywcze przestają wspierać chów klatkowy, już niedługo los wielu zwierząt może się znacząco poprawić.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak postępować, aby chronić się przed bólami pleców

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na malopolskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto